Muzyka ; 3

niedziela, 13 kwietnia 2014

Na prośbę czytelników !

   Hej ! Czytałam wasze komentarze i dowiedziałam się że chcecie sposoby na G bez logowania , hack-ów i kupowania . Ci z was co mają Facebooka wiedzą za pewne że jak się zaprosi znajomych i oni wtedy założą konto poprzez zaakceptowanie zaproszenia dostają 10 G bo tym z Facebookiem to się wyświetla , na NK się to niby nie wyświetla i myślą ludzie że nie ma na NK tego ,ale też tam działa . I można zakładać drugie konto i zapraszać akceptować i się ma 10 G , ja to robiłam kilka razy pod rząd i mam około 100 G , ale musiałam założyć 10 kont i 10 razy wszystko zrobić więc sporo z tym roboty , ale się opłaca i jak ktoś ma dużo wolnego czasu to może nawet mieć 1000 G czy więcej !

Więcej sposobów przy następnym tysiącu przeglądań ! Miłych darmowych G !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz