Muzyka ; 3

czwartek, 24 kwietnia 2014

Nana + Demon=koniec?

Gdy kiedyś weszłam na awatarie, poszłam zobaczyć co się dzieje na różnych lokacjach, w pewnym momencie dostrzegłam Demona, który był w rankingu, ale teraz a szczególnie do tej pory go nie ma. Gdy zobaczyłam, że Demon całuje się z bezlitosną która dawno temu była na 20 miejscu w rankingu, troche w to nie wierzyłam bo Nana z Demonem byli tak długo ze sobą, kochali się itp., zobaczyłam w ranking czy to naprawde on, okazało się że tak, pare osób które mocno kłócili się z Demonem, udzielili i informacji że Demon złamał serce Nanie itp, moim zdaniem Nana woli jednak wyższe sfery, a Demon kompletnie nie ma odrobiny kultury, jak mu się powie coś nie tak odrazu  przeklina, ale z racji na charakter Demon i Nana bardzo do siebie pasują, a raczej pasowali... więc z tego wynika że to koniec
Jak macie jakieś informacje o tym rozstaniu, piszcie w komentarzach  :-)

/Nikola :-).

1 komentarz:

  1. NaNa nie jest z Demonem NaNa zmieniła nick na Mayorka, i ma męża Mayora. -,-

    OdpowiedzUsuń