Muzyka ; 3

wtorek, 22 kwietnia 2014

Kingaa

Hey mam dla was wywiad z Kingą z rankingu :)
Ja : Jak długo grasz w awatarie?
Kinga  : 130 dni
Ja : Co lubisz w tej grze a czego nie lubisz ?
Kinga : Lubię to że są fajni ludzie, a nie lubię tego, że są ludzie, którzy używają wulgarnych słów
Ja : Jak długo jesteś w rankingu?
Kinga : Tydzień lub dwa
Ja : Cieszysz się że tak daleko zaszłaś ?
Kinga : Nwm
Ja : Czy myślisz że ludzie z mniejszymi lvl są gorsi ?
Kinga : Właśnie lepsi, bogacze gorsi, nie lubię ich a nawet nie znam
Ja : Masz bliskich znajomych na awatarii na których zawsze możesz liczyć ? 
Kinga : Liczyć mogę na Cytrynkę, Misiaczka, Sylwestra
Ja : Myślisz że jesteś uzależniona od gry ? 
Kinga : Nie, tylko chcę zrobić troszkę komfortu 
Ja : W skali od 0/100 jak oceniasz swoje szczęście w awatarii? 
Kinga : Do 30. Tu bardzo dużo gra chamów, a ja takich nie lubię
Ja : Grasz bo ci się nudzi czy jest to dla ciebie 2 świat? 
Kinga : Nwm to i to jestem spokojna osoba
Ja : Podasz nam na koniec swoje sukcesy w grze?
Kinga : No widziałaś że dużo pracuje, zarabiam i za swoje kieszonkowe ładuje g 
Ja : Dziękuje za wywiad ! :)
Kinga : Nmzc jestem szczera osoba :)
Ja : Do zobaczenia
Kinga : Nawzajem

No widzicie jaka miła :) Przepraszam że nie mam zdjęcie zapomniałam na Amen 

Adm./Mila         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz