Muzyka ; 3

wtorek, 29 kwietnia 2014

No co za ludzie -.-

Dzisiaj jak próbowałam doładować sobie 260 G ... .

Paczee... ile mam na koncie : 39.90 ( dzisiaj miałam doładowanie  ; ) )
No to mówię se że se doładuje 260 G za 39,36 zł
bo i tak mogę se dzwonić i wysyłać sms i wogóle wszystko mam za free ... jakoś tag dziwnie ...
No i dobra .. wysyłam 1 sms i jest git ... wysyłam 2 i błąd pisze ... !
Wchodzę w stan konta a tam 12 zł
za jednego sms zabierają teraz tyle -.-
Ale to nie wszystko ...
Wkurzyłam się ... , i spróbowałam na 55 G
no to wysyłam a tu błąd i przychodzi sms ,,Nie masz wystarczająco dużo środków na koncie , koszt sms 20 zł ''

 Zdzierstwo -.-

Chciałam tylko 260 G za 39. 36 zł 
A mam 100 egb za 1 sms , ( 120 G  ) i 0.00 zł na koncie chodź nie wiem czemu zabrali mi wszystko ...




1 komentarz:

  1. Też tak miałam to jest pojebane kiedyś było dobrze ale nieee musieli to zmienic nooby zasrane

    OdpowiedzUsuń