Muzyka ; 3

czwartek, 17 kwietnia 2014

Darmowe G :)

Cześć ! Kilka naście postów niżej jedna z adminek podała sposób na G , niestety trochę nie zrozumiale bo z 500 ludzi na NK pytało mnie się jak to zrobić , więc postanowiłam wam dokładnie opisać : ) :

  1. Zakładamy konto na NK
  2. Wchodzimy na nowe konto i zapraszamy do znajomych na NK swoje konto na które chcemy G 
  3. Wchodzimy na konto na które chcemy G  , akceptujemy zaproszenie do znajomych . 
  4. Na koncie na którym chcemy G wchodzimy na Awatarie , klikamy ,,Dodaj Sąsiada ''
  5. Po kliknięciu zapraszmy do gry nowe konto
  6. Wchodzimy na nowe konto akceptujemy zaproszenie , i gramy w Awatarie ok.1 min ; )
Gotowe ! Myślę , że wam się uda
Ps: Sorki nie mogę dodać żadnych plików na G , ponieważ wujek mi wszystkie usunął ;_;

4 komentarze:

  1. Sorka że zwracam uwagę ale ja już kiedyś o tym tu napisałam w poście "Na prośbę czytelników " .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj początek :) , ok. 500 osób nie zrozumiało i musiałam im tłumaczyć na NK , wkurzyło mnie te tłumaczenie więc dodałam posta ... i bardziej wytłumaczyłam :)

      Usuń
  2. cześć ja zrozumiałym ten sposób ale nie wiem dla czego już nie dział a zrobiłam ponat 320 i już nie mogę :( pomożesz ?

    OdpowiedzUsuń
  3. a jeszcze coś innego bo tego już sie nie da :(

    OdpowiedzUsuń