Muzyka ; 3

sobota, 26 kwietnia 2014

Ehh naćpany podskakuj se wyżej ale i tak nie doskoczysz do mnie ; 3

http://awataria000.blogspot.com/ - najgorszy blog  na świecie

Hahaha myślisz , że co ? Że będziesz mnie i mojego bloga  wyzywał na swoim blogu ?
Mylisz się ;3

1. żałosne ! Klik
Prosisz o wejścia żeby mnie przegonić ? HAHA leże ;*

2. http://awataria000.blogspot.com/2014/04/zaosny-blog.html - ja nie kopiuje każdy mówił na Awie że ten sposób na G jest najlepszy więc go opisałam

3. Radze ci się odwalić od mojego bloga i od mnie chyba że chcesz mieć problemy ; 3

4. HAHA i kto tu niby ściąga mój blog nazywa się ,, Awataria To Nasz Lepszy Świat ''
 i ty też taki masz ; o

Hmm ... i jeszcze jedna nowinka  ; )

LUDZIE ON SIĘ MŚCI BO GO WYWALIŁAM Z BLOGA BO W KAŻDYM POŚCIE PROMOWAŁ SWOJEGO BLOGA .

5. Myślisz że jesteś fajny ? Chcesz mieć dobrego bloga bądź miły ! Dużo osób na NK mi pisało że jesteś pustym tempakiem który myśli , że jak ma bloga to jest ,, SŁAWNY ''
Przykłady :
- Jakaś dziewczyna coś się ciebie pytała na temat twojego bloga
Ty odpowiedziałeś : Spie*alaj nie mam czasu na takie bachory jak ty

I  TY CHCESZ GDZIEŚ DALEKO ZAJŚĆ ? Coś ci nie idzie bo nie idziesz w górę tylko w dół  .


6. Jeżeli obrażasz mnie i mojego bloga na swoim to tylko świadczy , że się mnie boisz ; )
Radzę ci zmienić swoje zachowanie .
Bo ty mnie nie ruszasz : ) 

A jeżeli się już naprawdę nie odwalisz pogadaj z moim tatą , który ma dobre znajomości żeby ci zachrzanić życie

4 komentarze:

  1. Ode mnie to wiesz z tymi wejściami nie ma za co xd ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. On jest żałosny , wtedy chciał cię pobić , a tera on ma tylko około 6 tys. wejść a my już 20 tys.

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe ja mam na awce 100 tysi :D z urodzin awy

    OdpowiedzUsuń