Muzyka ; 3

czwartek, 24 kwietnia 2014

Blog

Heey !
Rozmawiałam ostatnio z taką jedną dziewczyną ,  co ma swojego bloga i od kwietnia ma ponad 17500 wejść ... , a ja mam  od 18 lutego i mam tylko ponad 18300 .
Doradziła mi w kilku sprawach . 
Po tej rozmowie postanowiłam , szukać adminek które będą dodawali dziennie dużo postów bez częstych przerw ... .
Do obecnych adminek : Weźcie się w garść i postarajcie się dodawać więcej postów . 

Te adminki , co będą mało dodawać postów zostaną wywalone .
 Przepraszam Was ale naprawdę zależy mi na wejściach .

Wiem , że to brzmi trochę dziwnie , ale spróbujcie mnie zrozumieć .
Dla tych co chcą zostać , adminem / adminką proszę zapraszam mnie do znajomych i pisać na priv .
Link do mojego profilu ; >                               Mój profilek ; >


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz