Muzyka ; 3

wtorek, 22 kwietnia 2014

Była Alsha ;/

Może pamiętacie Alshe, z rankingu? Kiedyś miała 3 miejsce w rankingu, bardzo dawno nick Unikat, ale odeszła. Na moim starym blogu którego już dawno nie prowadzę, znalazłam wywiad z nią i parę informacji o niej, którymi chciałabym podzielić się z wami, oczywiście w czasie przeszłym czyli który był.

Ostatnio w rankingu miała:

Poziom: 28
Image'u: 22286
Komfort: 521836


Jej mąż miał nick TRISTANS (tak mi, się przynajmniej wydaj) i miał 27 poziom.

Wtedy Alsha zgodziła się abym zadała jej kilka pytań:

1. Ja: Czy, chciałabyś być na 1 miejscu w rankingu?
    Odp: Nie, nie chciałabym być nigdy........,

2. Ja: Czy, 3 miejsce w rankingu ci wystarczy?
    Odp: Nawet nie myśle o zejściu niżej (chyba tutaj był tyci błąd wiej odpowiedzi)

 3. Ja: Jaka jest twoja ulubiona znajoma z rankingu?
     Odp: Znam Nanę, z Zuzią z 2 miejsca się przyjaźnię (wow to chyba pierwsza osoba która toleruje Zuzię taką jaką jest) znam WHITE z którą mam dobry kontakt. Przyjaźnię się z kilerką, teri która chwilowo odpoczywa.

 4. Ja: Czy wolisz przyjaźnić się z dziewczynami z rankingu, czy nie?
      Odp: Dla mnie to nie ważne, czy są w rankingu czy nie, nawet mogą mieć niski lvl, liczy się człowiek a nie sława.

I to tyle jeśli chodzi o wywiad.


Szkoda mi, że odeszła z rankingu, jest taka miła i przyjacielska, najbardziej cenię w niej to że nie zwraca uwagi na poziom, komfort itd, i czy jest biedna, ale ona zawsze będzie przyjaciółką :-)

                      /Nikola

4 komentarze:

  1. Hm :/ musi być tak że jak ja coś dodam to ty dodajesz albo poprawę albo coś bardzo bardzo podobnego? Wnerwia mnie to za przeproszeniem /Mila

    OdpowiedzUsuń
  2. Aisha wróciła na 5 miejsce w rankingu pod nickiem santa

    OdpowiedzUsuń
  3. Mila? Chyba on nie jest podobny , troche z pytaniami, a ogólnie nie wtracaj się w moje posty martw sie swoimi ;p

    OdpowiedzUsuń