Muzyka ; 3

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Hack Awataria

Na 22 tys wejsc obiecywałam wam hack na awe łapcie - http://wspomagacze.blogspot.com/2013/01/awataria-hack.html

1. Kliamy pobierz teraz
2.Wyświetla nam się inna stronka klimay download
3. Koniecznie klimay 4 ankiete !
4. Wyświetla się inna strona czekamy aż się dobrze naładuje
5. Wyłączamy ją
6.Wchodzimy na poprzednią stronę
7. Klikamy download
8. I  4 ankieta
9. Uzupełniamy
10. ....
( W ten sposób jest za darmo a nie za < chyba 20 zl > )
11. Instalujemy i dalej chyba wiecie ...  ; )

Powo ;33

11 komentarzy:

  1. przepraszam że mówię, ale ściągałem to u mojej kuzynki i jej spie*doliło Kompa ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie działa fajnie , sprzedalem shakowane konta kumplom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi sprzedasz plis

      Usuń
    2. sprzedaj mi plissek prosze nic nikomu nie powiem obiecuję ;)

      Usuń
  3. Ej ,ta 4 ankieta to :poznaj prawdziwa milosc

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wchdze na tą strone i klikam pobierz teraz wyskakuje mi inna klikam download i biore 4 poznaj prawdziwą miłość i mam podać swój numer bo ja nie kumam a moze filmik wrzucisz ??

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrzuć Filmik !!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosimy O Filmik :) ! XD

    OdpowiedzUsuń
  7. hej a wiesz jak to zrobić na stronie wspomagacze lub na jakieś podobnej ? ;)

    OdpowiedzUsuń