Muzyka ; 3

czwartek, 17 kwietnia 2014

Jak ?! Też chce ! :D

Jak się jej pytałam jak to .. ?
Napisała że pan gąbka jej wysłał taką wiadomość
Gdy ją poprosiłam o screena
zgodziła się , ale go nie wysłała tylko zmieniała temat czy może zostać adminką bloga
Potem mówiła że ona nie ma zadań , hodz
Byłam na jej koncie i widziałam że je ma ...


Gdy wysłałam jej te zdjęcie zaczęła mówić , że jak miała 19 lvl zrobiła sztuczkę i przeniosło ją  
na 30 lvl i zostały jej zadania na następne lvl( 8 ) .    /  To Było Dzisiaj

A... i jeszcze prędzej mówiła , że jak kupywała lodówki to dostała zadania .
Spytałam się ile miała lodówek jak dostała zadania 
odpowiedziała : 300
Eh... potem nie miałam co robić to policzyłam je ma ich 248 
Więc gdzie tu 42 lodówki ? 
Pytałam się jej jak dostała zadania jak nie ma 300 lodówek , zaczęła coś zmyślać .. już nie pamiętam co. :D
A tak propo ... skąd miała S na tyle lodówek !
Spytałam jej się , odpowiedziała , że ma hacka i wysyłała mi jakiś plik ze stronką i kazała wypróbować.
Nie jestem tempa , żeby z takich plików korzystać , nie dawno przed tym jak do niej pisałam moja kuzynka wypróbowała ten plik i nie zadziałał zabrało jej tylko 20zł .  / To Było W Grudniu

Złocista ile tych wersji nam jeszcze dasz ? 
Wierzy ktoś jej ? 





1 komentarz:

  1. A więc powiem tak adminem gry nie zostaje się od poziomu . Tego już się nie zmienia złocista tu po prostu kłamie , że nie wiem jak to nazwać :/

    OdpowiedzUsuń