Muzyka ; 3

sobota, 14 czerwca 2014

Wywiad z ҉ Zuzą ҉ z rankingu

Dzisiaj będąc na ulicy natknęłam się na   ҉ Zuzę  ҉ . Zaskoczyło mnie to, ponieważ nigdy nie mogłam trafić na żadną osobę z rankingu. Od razu zaczęłyśmy rozmowę. Zaproponowałam krótki wywiad mimo, że Zuzce się spieszyło. Zgodziła się.


WYWIAD:

 

Magda: Często jesteś zaczepiana ze względu na to, ze jesteś w rankingu?

  ҉ Zuza ҉  : Kilka razy dziennie.... Więc dość często.

Magda: Nie przeszkadza Ci to?

  ҉ Zuza ҉  : Absolutnie nie, nie traktuje tego poważnie .


Magda: Heh... Jesteś nieliczną osobą z rankingu, która odpowiada na pytania.
 

  ҉ Zuza ҉  : Ktoś mi tu kiedyś powiedział, że jestem wyjątkowa.
 
Magda: Miał rację ;)

  ҉ Zuza ҉  : Ja po prostu lubię poznawać nowych ludzi.

Magda: W rankingu masz 13 miejsce, pechowy numer... Czy według ciebie to naprawdę przynosi pecha?
 
  ҉ Zuza ҉  : Urodziłam się 13 w piątek i nie uważam aby ta liczba przynosiła pecha.
 
Magda: Wiele osób wierzy w przesądy, masz dla nich jakąś rade?
 
  ҉ Zuza ҉  : Tak, mam .. Sami stworzyliśmy sobie przesądy, niepotrzebnie. Kot przebiegnie nam drogę lub rozsypie się sól, czyli lata nieszczęść. Zwykłe kłamstwo.

Magda: Masz rację, wiele tracimy wierząc w takie zabobony.... A tak zmieniając temat.. Jesteś osobą sławną na Awatarii. Często tak o tym myślisz?

  ҉ Zuza ҉  : Nie i w ogóle się tak nie czuję. Bardzo bym chciała żeby nie było rankingu.
 
Magda: Dlaczego?
 
  ҉ Zuza ҉  : Bo wszyscy tu jesteśmy równi, bez względu na  to czy ktoś ma 1000 komfortu, czy 100. Sądzę, że było by lepiej grać bez rankingu, jak kiedyś.

Magda: Ale żeby znaleźć się w rankingu musiałaś wydać dużo Goldów i Srebra.
  ҉ Zuza ҉  : Nie robiłam tego żeby w nim być. Gram juz 2 lata i na początku nie było rankingu. Nawet nie sądziłam, że w ogóle coś takiego będzie.

Magda: Awataria szybko się zmienia. No cóż... Dziękuję ci bardzo za tę rozmowę.
  ҉ Zuza ҉  : Proszę. ;)

 
Niestety nie udało mi się zrobić sobie z nią zdjęcia, a szkoda.
 
Raya ;3

PS. Sorki za czcionkę ale coś mi nie działa...


1 komentarz:

  1. Fakt, inne osoby z rankingu nie chcą rozmawiać ;/

    OdpowiedzUsuń