Muzyka ; 3

wtorek, 24 czerwca 2014

Hejkaa ;>


Postanowiłam że porobię sb zdj. z klikoma osobami z rankingu ( z iloma mi się uda ) i wam je pokażę. No więc zaczynamy.
1.Z Uranią z 5 miejsca w rankingu ;>


2. Z L-Lizaczek-L z 16 miejsca w rankingu i przy okazji jej mąż się załapał na selfie :D
3. Z Mirą z 9 miejsca w rankingu ;>
4. Z Mayorką z 1 miesce z rankingu. Była ona na tyle miła że przyszła do mnie do domu bo u niej mnie wywalało ;3
Dziewczyny chcę wam bardzo podziękować że zechciałyście zrobić sb ze mną zdj. ;*
Koffani chce wam powiedzieć że te sławy i nie tylko ale niektórych nie spotkałam online są bardzo miłymi ludźmi chociaż są w rankingu. 
Dziewczyny życzę wam dalszych sukcesów i obyście byli w tym
rankingu jak najdłużej ;*
//Kama









2 komentarze:

  1. Urania nie modna , Lizaczek nieźle ale nie super , Mira może być ale gorzej od lizaczka czy tam lizaczki jak jej tam było , Mayorka super i w ogóle ...

    /anonimowa stylistka klasy lux

    PS . Jestem zainteresowana dołączeniem do bloga ... ewentualnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwaga! Zuzeczka mówi przemówienie:
    Czy jaśnie mi pani mogę być AUTORKĄ/ADMINKĄ bloga?
    Mam swojego (dopiero zaczętego bo taki fajny mi siora skasowała)

    OdpowiedzUsuń