Muzyka ; 3

wtorek, 24 czerwca 2014

Wiecie co ...



Nie daje rady , nie mam pomysłów na posty , nic pożytecznego na tym blogu nie robię . Chyba najlepiej zrobię jeśli usunę się z bloga , no bo nie mam czasu , a jak go mam to nie mam  pomysłów ... Zwolnię lepiej miejsce komuś innemu i faktycznie odejdę . Poza tym dostałam się do jakiejś katolickiej szkoły i będę miała tyle roboty że przestane w ogóle chyba grać w Awe ... szkoda , ale bloga będę czytać bo jest the best ... wybaczcie ale tak będzie lepiej ... Narka
  

Bianka (na Awie Aszli)

6 komentarzy:

  1. i dobrze zrobiłaś nikt cię tu nie chce :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ci się coś nie podoba to DOWIDZENIA KUP SE TRĄBKE DO PIERDZENIA
      lol

      Usuń
  2. A mogłabym wskoczyć na jej miejsce ? Bo ja bym była lepsza i nie odeszła ! No może i była niezła , ale ja mogę być lepsza ! Jakby co nadal jestem anonimem bo Nina Meul to fałszywe nazwisko . Mogłabym prowadzić za nią ?

    /anonimowa stylistka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ey halo.! Nie najeżdżajcie na nią skoro odeszła to miała powód ! Te hejty są trochę nie na miescu... Bianka żegnamy cię z przykrością ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. A czemu mam ją zostawić ? Nie lubię jej i tyle , ja bym była lepsza !

    /anonimowa stylistka

    OdpowiedzUsuń