Muzyka ; 3

niedziela, 22 czerwca 2014

Nieobecność ;c

Cześć kochani!
Nie było mnie tutaj praktycznie jeden dzień, a i tak zdążyłam zatęsknić! ciągle myślałam co się tu u was dzieje! No a widzę dzieje się sporo!

Po pierwsze chciała bym powitać serdecznie nowych stażystów na blogu! ;* Jak na razie radzicie sobie super. Oby nie było tak tylko kilka pierwszych dni! Liczę na was! :)

Zauważyłam, że ktoś już mnie wyprzedził z postem typu: "Plusy i minusy Awci" Hmmm... Nie ma to jak nieobecność! ;D

No i jak zauważyłam dobrze już kilka dni temu został zmieniony nasz kursor! ACH TE MOUSTACHE!

I tak kończąc (nie ostatni dzisiaj) wpis chciała bym dać małą rade początkującym: Jeśli się podpisujecie na końcu posta, to starajcie się zawsze tak samo. Sama się pogubiłam ile was tu jest patrząc na wasze podpisy.:P

Raya ;3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz