Muzyka ; 3

wtorek, 24 czerwca 2014

35 postów wiecej.. O.o

Ile mnie tu nie było?.. Hmmm.. 2-3 dni? No i znow nieobecnosc.. Oj Madziu MAdziu... Tym razem podam wam powodzik: wakacje! Zblizaja sie wakacje i wszystko sie konczy, szkola, zajecia pozalekcyjne, kursy itp. itd... Dzisiaj mialam spektakl konczacy zajecia tanca wspolczesnego na wktre uczeszczalam w tym roku :* Brawo brawo... Oj odchodze od tematu.. No wiec wchodze na bloga i patrze a od mojego ostatniego wpisu zostalo dodane az 35 postow! :D No i z pzykroscia zegnam Bianeczke, ktora z nami tak piknie wspoltworzyla tego bloga. A tak bardzo podobaly mi sie jej komiksy! :(        PS Przepraszam za bledy ale pisze z konorki       //Raya

4 komentarze:

  1. Nie byłam aż taka dobra , trudno mi było ale tak będzie lepiej ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bianka byłaś bardzo dobra i z przykrością cię wszyscy żegnamy ;( No cóż mam nadzieję że jeszcze kiedyś wrócisz na tego bloga ;*

      Usuń
    2. A jednak , dostawałam wiadomości od anonimowych kont że jestem do bani ... bardzo lubiłam prowadzić tego bloga , ale czytelnicy ważniejsi , dostałam aż 27 takich wiadomości , więc raczej więcej mnie nie lubi niż lubi ...

      Usuń
    3. Ojojoj ! Nie popłacz się ! Byłaś do bani i pogódź się z tym ! Mi byś do pięt nie dorastała ! I co oczekujesz że no nie wiem jakaś autorka bloga nagle zrobi post że jak 30 osób napisze że cię chce by cię przekonać ! Ogar !

      /anonimowa stylistka

      Usuń