Muzyka ; 3

sobota, 21 czerwca 2014

Minusy i plusy awatari ^^

Hej kotałgyy ;*
Nudzi mi się więc postanowiłam napisać "+" i "-" naszej ukochanej gry awki ,<3
Zacznijmy od minusów ;/

  1. To że wydarzenia nie działają. Na pewno awataria była dużo ciekawsza gdy one działały a czasem była z nich extra bekaaa :D
  2. Park to teraz żłobek ;oo Tak kiedyś to było normalne miejsce spotkań, a teraz?! Teraz tam idziesz i słyszysz teksty typu "siukam mimi łeee". LUDZIE OGAR.!
  3. Jest pełno niedorozwiniętych dzieci które wymyślają nie wiadomo co.
  4. Znikają zadania i trzeba długo czekać aż dodadzą.
No to mamy 4 minusy nie tak dużo a jednak zniechęcają do gry ;/
To teraz czas poprawić humor plusami  <3

  1. Poznajemy dużo ciekawych osób.
  2. Nazwiązujemy przyjaźnie.
  3. Są fajne lokacje np. klub gdzie zawsze jest mnóstwo ludzi.
Niestety nie mogę znaleźć więcej plusów ponieważ najbardziej znaczące są punkty 1  i 2 są one bezcenne <3  Chciałam wspomnieć że przy tym poście pomogła mi moja najkaaa Ola na awie †Ḿṛṣ.₩hῖṱẹ† (tak wiem ma nick taki jak Julka ale nie bd tutaj pisać dlaczego :D )  
/Kama

6 komentarzy:

  1. Poznawanie i zaprzyjaznianie
    To prawie to samo LOL xddd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie ? Czyli nie odróżniasz przyjaciela/przyjaciółki od kolegi/koleżanki ? F*ck Logic. ;_;

      Usuń
    2. Ja odróżniam -,- Ale mi chodzi że prawie ale jednak nie to samo więc nwm o co ci coman...

      Usuń
  2. Znam więcej plusów :

    -można zostać gwiazdą
    -można stworzyć awatarke/awatara o wiele ładniejszą/przystojniejszego niż jesteśmy w realu
    -można mieć kase i wydawać jak się chce
    -można być VIP
    -ma się własne mieszkanie które samemu można wymyśleć z kombinacji różnych mebli
    -rozwiązuje się ciekawe zadania
    -w niektóre dni są specjalne wydarzenia (np. były serca na walentynki)

    i więcej ...

    OdpowiedzUsuń