Muzyka ; 3

piątek, 9 maja 2014

Parę informacji + przeprosiny :(

Ostatnio, a raczej około 1-2 tygodnie temu zrobiłam sobie przerwę. Pewnie pół osób wie dlaczego, no ale przypomnę, więc zepsuły mi się aż dwa sprzęty komputer i laptop. Moja mama przyjechała z Niemczech, ale i tak nie mogę dodawać postów, mam windows 8, nie chcę mi się wykleić screen, nie wiem czemu jeśli wiecie jak to rozwiązać, to proszę napiszcie w komentarzu. Dlatego że mnie nie było, postaram się dodać około 5 postów, zależy czy będę mieć pomysły. Ostatnio odeszła Bianka, bardzo mi szkoda ponieważ nawet mi (admince), naprawdę podobały się mi jej posty. W liście adminów nie widze Milki, akurat z tego powodu się ciesze, ale nie będę się wypowiadać na ten temat, bo to obłęd. Ale z tego co widze adminki nie znikły ze zdjęcia "ADMINI ;3" mnie jeszcze nie ma bo nie miałam jak wysłać jej zdjęcie. Więc, już biorę się do roboty! Cześć! ♥

                                                      /Nikola ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz