Muzyka ; 3

poniedziałek, 12 maja 2014

Ranking "Sente" ♥

Postanowiłam zrobić kilka postów które będą polegać na tym że będę opisywać wybraną osobę z 1-3 Miejsca w Rankingu. Jak wiecie screenów nie mogę robić, ale możecie zobaczyć Sente klikając ikonkę "1" po lewej stronie :) Jak by co to opisywałam już Zuzie, więc zapraszam też do tamtego opisu.

Nie zbyt znam Sente, jedni twierdzą że to Zuza, a drudzy że Alsha, ale moim zdaniem Alsha. Jeśli chodzi o Zuzę, to nie znam jej, ale z Alshą się kolegowałam, bardzo miła osóbka. Jeżeli chodzi o wygląd, strasznie mi się podoba, może trochę usta do skóry się nie komponują jakoś ładnie, ale jest okej, oczy oczy oczy... są piękne za to że najładniejszy kolor i to jeszcze gały! ;) Fryzurę Sente poprostu ubóstwiam, jest śliczna a kolor mam taki sam, trochę babciny ale spk :D jest ona w Salonie za 1 G .. y 11 G :D Brewki co prawda figlarne, no ale do jej paczydełek ślicznie pasują. Okay teraz ubiorek, hmmm co prawda rzeczy absolutnie do siebie nie pasują, ale nwm czemu mi się to podoba!!! ;** Troche perełki i diabełka, cud!! Ogólnie Alsha była moją faworytką z Ran, ogólnie za wszystko ;*

Wiem, że krótki opis ale nie znam wcale jej, nie mam pewności że to Alsha ;D
czeba się spytać ;3

                                 /NiKoLa♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz