Muzyka ; 3

sobota, 10 maja 2014

Ranking "Zuzia" ♥

Postanowiłam zrobić kilka postów które będą polegać na tym, że będę opisywać wybraną osobę z 1-3 miejsca w Rankingu. Jak wiecie screenów nie mogę robić, ale możecie zobaczyć Zuzię klikając na ikonkę "1" po lewej stornie :)  



Zuzia nie zmienia nicku często, nie słyszałam nawet by kiedyś go zmieniała. Wielu osobą nie pasuje że Zuzia jest na "1" miejscu w Rankingu, bo uważają że nie umie się ubierać itp. moim zdaniem Zuzia jest okej, przynajmniej jako jedyna się wyróżnia, i jest sobą. Okej teraz wygląd... więc moim zdaniem czerwone usta nie pasują jej do ciemnego koloru skóry, bardzo ładnie wyglądały by jej usta o kolorze brązowo-złotym który znajduję się w Salonie Piękności. Oczy które ma, moim zdaniem są najładniejsze, nawet sama żałuję że zmieniłam na inne (takie rozjechane za 3 G), za to bardzo podoba mi się kolor niebieski (oczów)  do koloru skóry nie wiem czemu ale bardzo. Kolor włosów odrobinę zlewa się z brązową cerą, ale i tak to ładnie wygląda, sama miałam tą fryzurę , ładnie by wyglądała w ciemnym brązie, jest ona w Salonie Piękności. Stras który ma, sama kiedyś miałam, nie podoba mi się w tym strasie to że odrobinę wyjeżdża na oko, ale całość bardzo ładnie wygląda. Cienie są fioletowe, bardzo podoba mi się połączenie niebieskich oczu z tymi cieniami. Brwi są lekko brązowe, fajnie by wyglądało gdyby zrobiła je czarne, wtedy odbijały by się z kolorytem skóry. Dobra, teraz ubiór. Bardzo mi się podoba połączenie biało-czarnego stroju z  różową bandamką, bluzka jest za 14 G ale bardzo podoba mi się połączenie sukienki z topem, buty bardzo pasują do tego stroju, wydaję mi się że te buty są po 17 G i są z wersji hallowenowej, jeśli wiecie proszę napiszcie w komentarzu. Fajnie wygląda połączenie opaski ze strojem. Ok teraz ogólnie =) Nana odrazu zepchnęła Zuzie z 1 miejsce na 2 ponieważ ma o wiele więcej komfortu. Ale po odejściu Nany, Zuzia znowu wepchnęła się na 1 miejsce. Za to bardzo żałuję że nie mogę robić screenów, ponieważ dzisiaj widziałam Nanę, dzięki jednemu komentarzowi wiem że ma nick MAYORKA a jej mąż MAYOR, jest ona odrobine mniej bogatsza od BETTY, pewnie po to by nie była w Rankingu, ale Nana może być w każdej chwili na 1 miejscu w Rankingu. Wątpnie żeby Zuzia zeszła na 2 miejsce (zależy czy wróci Nana) bo Sente (pisaliście że to nie Alsha, ale to Alsha) tak szybko nie wejdzie na 1 miejsce bo brakuje jej ponad 200 tysięcy komfortu. 

                                                     /Nikola ♥ 

1 komentarz:

  1. jak zmienic kolor wlosow na awie bez salonu pieknosci

    OdpowiedzUsuń