Muzyka ; 3

sobota, 10 maja 2014

Konkurs na 30.000 wejść! ♥

Wejść przybywa coraz więcej i więcej... więc z tej okazji postanowiłam zrobić konkurs.
Aha i tu Link do mojego profilu i możecie mnie zaprszać! =)

Na czym polega konkurs?

 1. Zagłosuj jak oceniasz bloga na ankiecie 
 2. Odpowiedz na pytanie:
     Dlaczego tak zagłosowałeś/zagłosowałaś? 

I to tyle tylko przy 2 pytaniu trzeba napisać też, co się wybrało na ankiecie
konkurs trwa do 13 maja bo dzisiaj 10 maj myślę że 3 dni wystarczą.
Nagrody będą dość skromne ale zawsze coś, jeszcze nad nimi pomyślę.
Przypominam że jest tylko 1 zwyciężony. 

                                                      /Nikola ♥




Ps: Ja taki mały bonusik dorzucam 3 wyranym osobom dam vipa ;3 Adm.Julia :D ( Divine Girl ) 

15 komentarzy:

  1. Zrobiłem w Ankiecie Koffam Go , Ponieważ Blog Widać że się rozwija ciągle coś nowego dodajecie muzyczkę kursor i fajne tła posty macie śmieszne zabawne ciekawe .

    OdpowiedzUsuń
  2. Oceniłam go ,,Koffam go" ponieważ fajny jest ten blog nawet lepszy od bloga ,,Awataria Miejsce przyjaźni " ,który jest najlepszy o awatari ! Naprawde udał wam się! Słowami ciężko wyraźić jaki jest niesamowity !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wziełam kocham go dlatego że tu jest wszystko o wogóle zyciu awatari wiec to jak by takie czasopismo internetowe i tu jest zajbiscie duzo rzeczy na dany temat wymiatacie dlatego wzielam kocham to!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzięłam Kocham Go, ponieważ ten blog jest moim zdaniem naj naj ;3 I ogolnie fajne posty , konkursy , muzyczka ;p Nie da sie go tutaj opisać ;> (Nielegalna)

    OdpowiedzUsuń
  5. Postanowiłem ze Wybiore Koffam go poniewaz blog sie rozwija ma duzo wejsc jest duzo gier i zabaw no i rowiez Fajne Piosenki Naprawde Blog Jest Udanym Blogiem , macie Duzo Postow no i tyle Cześć . ;d ♧ ©ζΣ§ĿÅЩ ♧

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dałam w ankiecie "Koffam go" ponieważ czytam go codziennie, uwazam że posty są bardzo ciekawe i jest ich dużo dodawane ;) Są tu naprawdę dobrzy admini (nie wiem z kąd je bierzesz Julka ;o ) Macie niesamowity wygląd bloga. Jest naprawdę przyjemnie go czytać, bo wszystko jest ładne i estetyczne. Bardzo lubię wasze konkursy, bo są ciekawe i można wygrać atrakcyjne nagrody. Nwm jak wy to robicie, ale blog jest wręcz idealny <333 Koffam go i jestem waszą wielką fanką.!!! / Grzeszna

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrałam kocham go ponieważ jest wspaniały,cały czas się rozwija.Dodajecie cały czas nowe rzeczy,macie fajne tła,kursor i wszystko jest na temat awatarii.Nie ma żadnej ściemy.Życzę dalszych sukcesów :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oceniłem go "Koffam go " ponieważ bardzo mi się podoba ten blog polecam go innym znajomym i oni mi mówiom że jest czaderski lubie wszystkich adminów jest super plailista czytam go codziennie i wciąż posty są ciekawe a tak naprawde to zawsze były ciekawe blog się bardzo rozwija jest fajny wygląd macie super adminów super plailisty inaj naj bloga polecam wam najlepszego bloga o awatari

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wzięłam koffam go. Ponieważ jest bardzo ciekawy i dalej bardzo ciekawie się rozwija. Pierwsza piosenka Piękni i Młodzi jest czaderska! Słucham jej i słucham :D
    Julka nie wiem ile ty masz pomysłów na posty! Cała masa ciekawych postów. Wygląd jest sweetaśny. Zawsze myślałam że blog Zwariowana Awataria jest najlepszy, najwyraźniej się myliłam. Polecam wszystkim ludziom, znajomym ten blog z całego swojego serca :) <3 To chyba tyle. Naprawdę brak słów najlepszy blog na świecie jak i admini!
    /Milena

    OdpowiedzUsuń
  12. W ankiecie dałam ''Koffam go'',ponieważ widać,że się staracie i męczycie na zrobieniu tego bloga.Blog się rozwija i jest bardzo ciekawy.Posty są super jego wygląd tak samo .Piosenki są super.Jak by był konkurs na najlepszy blog to na pewno byście wygrali.Polecam go znaj,bo to jest najlepszy blog jaki do tą czytała jednym słowem KOFFAM GO <333

    OdpowiedzUsuń
  13. Oceniłam ten blog, że go Koffam, ponieważ wszyscy tutaj są mili. Nie należy oceniać go słabo, ponieważ playlista jest super, tło, obrazki, nazwa. Konkursy są ciekawe, można wygrać VIPa. Czytam go codziennie, ponieważ codziennie są jakieś ciekawe i superowe posty. Są tutaj informacje o awatarii, oraz różne nowości, które warto wiedzieć. Według mnie ten blog jest najlepszy, jak czytałam. Róbcie tak dalej!
    /Patrycja z Awatarii

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozwolę Sobie Jeszcze Raz Odp A Tamto Usunąć xD Blog Oceniłem ''Koffam Go ''
    Ponieważ Moderatorzy Dodają Ciekawe I Śmieszne i Zabawne Posty . Play Lista Jest Naprawdę Złożona z Najlepszych Piosenek . Naprawdę Podziwiam Ten BLog . Tło w Blogu Mnie Zachwyca Jest Cudowne A Literki Które Powtarzały są Duże i Cool . Moi Znajomi Myślą Tag Samo Jak Ja . I Fajne Fariewwerki / Smerf /

    OdpowiedzUsuń
  15. Oceniłem w ankiecie " Koffam go" ponieważ, uważam że na tym blogu można się rozerwać posłuchać dobrej muzyki z playlisty . Administratorstwo dodaje ciekawe posty,różnego typu zabawy no i oczywiście fajne konkursy. Playlista jest najlepsza <3
    Czytam posty codziennie. Kocham to nowe zdjęcie główne jest piękne. Blog jednym słowem jest MEGA . Po prostu najlepszy <3. Tło jest ... no po prostu tego nie da się opisać . Jeszcze raz powtarzam ten blog jest najlepszy. PS. czekam na nowe wspaniałe konkursy / Czekoladowy :D

    OdpowiedzUsuń