Muzyka ; 3

sobota, 10 maja 2014

Jestem nową adminką

Hej 
Jestem nową adminką, więc proszę o wyrozumiałość!
Na awatarii nazywam się Patrycja, mam 25 level, 18.135 komfortu i 2.951 imge'u. Dzisiaj kończy mi się VIP, ale kupie jutro następnego. Niedawno znalazłam sposób na zarobienie G. Ten sposób działam tylko na Facebook'u, ale też działa na nk. Dobra, ale o tym sposobie juz był post, więc nie będę spamowała. Mam inetrnet na limit, więc, gdy mnie nie będzie, chociaż to będzie rzadko, przepraszam. W awatarii gram około 1 rok. Dlaczego tak dużo zrobiłam przez rok? Moja babcia musi doładowywać 50zł do telefonu na miesiąc, więc mi kupowała G na awie, ponieważ ona dużo nie rozmawia. Teraz używam tego sposobu, więc nie musi mi już doładowywać. Myślę, że wystarczajaco o mnie opowiedziałam, więc dodam moje zdjecie i sie z wami pożegnam 

<< Oto ja







/Patrycja♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz