Muzyka ; 3

wtorek, 13 maja 2014

Wyniki Konkursu..

Długo myślałam nad tym czy zrobić te wyniki, ale się zdecydowałam. Przepraszam że nie było mnie troszkę, ani nie dodałam dzisiaj postu, ale z Historii, trzeba się podszkolić ;)
Aha, i przepraszam że te wyniki pojawiają się późno, ale było sporo tych komentarzy więc było mi trudno się uczyć, i sprawdzać, a jeszcze dzisiaj musiałam przeczytać 40 stron lektury.
Jak pisała Julka, 3 osoby dostaną Vipa, ale nie teraz bo jest w szpitalu, a  od mnie dostanie 4 miejsce. Więc przechodzę do wyników:

1 miejsce- Kamila Kołodyńska
2 miejsce- Pati Lps
3 miejsce- Czekoladowy Awatariia

Wymienione osoby muszą zaprosić Julkę, ale dopiero jak wyjdzie ze szpitala, bo teraz nie ma jak dać Vipa ;)

4 miejsce- Misieg Awataria



Okej, jak by co tu macie linki do profilu, więc wygrane osoby 1-3 Julkę a 4 mnie


Julki: Link
Moja: Link

I to tyle! ;)


/Nikola ♥

5 komentarzy:

  1. Dziękuję.! Nie mogę... pierwsze miejsce... aaaa.!!!! Dziękuję wam bardzo, nawet nie myślałam że mogę wygrać. Julke mam już od dawna w znaj na nk więc spk. ;p
    Miejmy nadzieje że szybko nam wyzdrowieje. Zdrowiaa Julaa Pzdr. dla adminów.
    /Grzeszna

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za 3 miejsce ! Mam już dawno julkę w znaj. Na nk nazywam sie : •₱ṜẼ₮₮Ῠ ΒӪẎ•. A na avce : Czekoladowy . jescze raz dziękuję I pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń