Muzyka ; 3

piątek, 11 lipca 2014

Jej ! ;*

1.Przede wszystkim ...
Raya dziękuje Ci za zmienienie mnie z autorki na adminkę , mam nadzieję że ponownie już się nie zmienię . 
Już nawet myślałam , że już nigdy mnie nie zmienisz ..
2.Posty ...
Postów nie dodawałam przez ten czas bo myślałam , że po prostu zostanę adminką na zawsze ... i wtedy by mi się nie opłacało ...
Teraz posty będą codziennie i to po kilka .. :)
3.Dziękuje
Dziękuje Wam za 46 tysięcy wejść ; )
4.Przepraszam ..
Przepraszam , kilku adminów pozmieniałam na autorów , ponieważ gdy jest tylko 1 admin nie może się już zamienić na autora ... ( to tak dla bezpieczeństwa )
Ale jest też inny powód ...
Gdy mnie te kilka dni nie było ... nikt się nie angażował i nie dodawał postów ...
nikt za nic ... nie awansuje ... 

No i to na tyle ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz