Muzyka ; 3

czwartek, 3 lipca 2014

Hej...

Hey koffani.
Nie było mnie zaledwie kilka dni za co was przepraszam a tu widzę już jakieś komplikacje :o
Julka mam nadzieję że jak najszybciej zostanie ten problem rozwiązany...
Nie chce żebyś odchodziła ponieważ jesteś tu główną adminką i jesteś zarówno mi jak i wszystkim na  tym blogu bardzo potrzebna.
Chciała bym was poinformować kotały że najprawdopodobniej  całe wakacje mnie nie będzie chyba ze mi się uda raz na jakiś czas dodać jakiegoś posta
Przepraszam was za to bardzo.
//Kama

8 komentarzy:

  1. Hey ! Jestem fanką bloga i od zawsze go czytam .Bardzo go lubie mam prośbe , niech któraś z was(admin lub autor) przekona Bianke do powrotu ... mam dużo znaj. które czytają bloga i chcą by wróciła . Pliska ! /Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też pragne jej powrotu ... może julia jak wruci jom pszekona ...nwm ... oby wrucila ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Macie obie racje! Jej posty były fajooowe , no ale trudno ... wyjechaa do czech i wroci 20.07.... moge z nio bogadać bo jom znam alle lepiej by bylo gdyb nwm zrobil ktos post by wrocila iz komentarzami od czytelnkow b y wroocila ... kubi byc doceniana i moze to by pomoglo ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezły pomysł! Kto jest za!? Ja jestem ZAA! Bianka wróć!!!!!!! Lubie cie!!!! Kto za? Ja tak! Kto jeszcze ?

      Usuń
  4. Nie ma to jak pisanie ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom , Karolina przesadza troszkie , no bo co , lubimy tą Biamke czy jak jej tam było , ale bez przesady . Znam Karoline i ona sama to wszystko napisała ze kompa swojej matki ... byłam u niej i wiem....

      Usuń
  5. Bosh ludzie dajcie se siana , ona nie wróci i tyle! Ogar ludzie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie popieram kom 4 lipca o 10.53 !Piszesz Karolinko sama ze sobą po kilku minutach widać jprdl co za niedorozwój

    OdpowiedzUsuń