Muzyka ; 3

sobota, 22 lutego 2014

Wiem , że to nie o Awatarii ... ale czytajcie !

WAŻNE ŻEBY TA INFORMACJA DOTARŁA DO WSZYSTKICH!

Pod żadnym pozorem nie ściągajcie aplikacji "Talking Angela"! 

Jest to "kot" z którym możesz rozmawiać i pisać. Są tam różne czynności i możliwości. 

Jednak gdy przyjrzymy się oczom "Angeli" możemy ujrzeć człowieka lub grupę ludzi. Mają oni dostęp do twoich zdjęć, kamerek, A NAWET MOGĄ CIĘ NAMIERZYĆ. 

"Kotka" w czasie rozmowy w pewnym momencie pyta się jak masz na imię, potem do jakiej chodzisz szkoły, gdzie mieszkasz. 

HISTORIA PEWNEJ DZIEWCZYNY: 
Dziewczyna grała sobie w "Talking Angela" a kot w pewnym momencie zapytał o jej adres. Podała jakiś zmyslony na co Angela rzekła "kłamiesz" a na ekranie pojawił się prawdziwy adres dziewczyny. Przerażona chciała wyłączyć grę. Kotek powiedział "Chcesz się wylogować? Nie uda ci się, do zobaczenia piękna". (dalsza część historii nie jest znana.)

Według mnie to przegięcie... NIE INSTALUJCIE TEGO! UDOSTĘPNIJ TO NA SWOJEJ TABLICY I UWAŻAJ...

7 komentarzy:

  1. No ... to koszmarne ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to chyba nie prawda według mnie to jest coś takiego jak napisz 10 razy do kilku osób, bo przyjdzie krwawa Mery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj z kuzynką , to ściągnęłyśmy bo również nie wierzyłyśmy , TO NAPRAWDE ! TO PRAWDA ! UWAŻAJCIE !

      Usuń
    2. Ja to ściągnęłam xD
      Jak się ściąga to jest coś o fotkach ale tam jak się przypatrzysz dokładnie widać pokój

      Usuń
  3. Zaczynam się bardzo tego bać zamiast tego kiedyś ściągnołem "Talking Ginger" i się boje żeby to też nie było takim czymś :(

    OdpowiedzUsuń