Muzyka ; 3

sobota, 22 lutego 2014

Kolejny dupek lecący na kase ..

Krystian
Leci na kasę , rozpieszczony gówniarz
przykłady :
- Kolega nie chciał się z nim wymienić ciuchami to od razu do mnie , że mam na tamtego nawrzeszczeć i mu pogrozić
- Powiedział mu , że da mu deskę serfinogową jak się z nim wymieni
- On nie miał deski więc od razu do mnie czy mu dam kilka desek
- Chciał tak po prostu raz 50 000 S
- Chciał od mnie 50 G
- Dałabym mu , ale nie po takiej krótkiej znajomości .... ( 2 -3 dni  )
- Powiedziałam mu że mam zakład z koleżanką , że pierwsza będę miała 60 000 komfortu
- A on miał to w dupie i ryczał ... , ( chciał ok . 5 desek ... ) ( jedna deska 500 komfortu ) ( 5 desek - 2500 komf )
- Dupek nie wiem po co chwalił się jak jakaś laska na priv go podrywała
- Przegiął !
                                       
Fuck You , Krystianku 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz