Muzyka ; 3

czwartek, 9 kwietnia 2015

Zapraszam do ankiety! :-)

Cześć!

Chciałabym was serdecznie zaprosić do oddania głosu w ankiecie, którą znajdziecie pod tym linkiem w PRAWEJ KOLUMNIE. Ankieta do niczego nie zobowiązuje, jest anonimowa i nie zajmie wam nawet minuty.
Jest to jedno pytanie, a pozwoli mi wiele ułożyć.
Kilka razy dostawałam już od was wiadomości na temat, czy będę lub prowadzę już swojego bloga. Odpowiedź: "TAK". Jak to możliwe, że jeszcze o tym nie wiecie?! :O Wszystkich, którzy jeszcze tam nie byli i nie są w temacie zapraszam pod ten link.
Odpowiadając na wasze kilka pytań, a szczerze nie spodziewałam się, że je zadacie. Okazało się jednak, że nawet po zamknięciu bloga, ktoś tu zagląda i zainteresował się tą oto moją skromną osóbką, Znaleźliście mój adres e-mail i napisaliście! Nawet nie wiecie jaka byłam zszokowana! hehe Chociaż były to tylko dwie osoby.
Tak, ja też tęsknię za tym blogiem ale co poradzić? Adminka nie daje o sobie znaku życia i pewnie nawet nie wie, że ja tu się tak produkuję! :D Serdecznie ją z tego miejsca pozdrawiam :*


Post dzisiaj dość krótki. Szczerze to takie zapowiadałam, ale w ostatnim jakoś tak wyszło, że się rozpisałam.
Nie chcę przeciągać, wiec tylko jeszcze raz przypomnę o ANKIECIE, którą znajdziecie w prawej kolumnie mojego bloga :-)

Pozdrawiam
Do zobaczenia
//Raya

--------------------------------------

e-mail: Raya@onet.eu

Blog: BAGGER


Ask Baggera: ASK

2 komentarze:

  1. mam sprawe bo bardzo mnie ten blog interesuje i chciałbym tu administratora byłem już tu kiedyś administratorem codziennie bym posty dodawał prosze o odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć,
      Miło nam, że zaglądasz na bloga. Pewnie sam zauważyłes, że blog w tamtym czasie był zawieszony, a teraz dopiero znow powraca. Wszelkie takie pytania proszę zadawać Admince bloga.
      Dzięki ;)

      Usuń