Muzyka ; 3

sobota, 29 listopada 2014

Parę słów do czytelników

Cześć!
Spory czas temu blog został oficjalnie zamknięty. Niedawno jednak (jak sami dobrze wiecie) autorka napisała, że jakoś go wznawia. Szkoda, że blog już nie funkcjonuje jak dawniej ale tak zdecydowała twórczyni i my nie mamy nic do gadania. Ja jedynie współtworzyłam tego bloga, a sądzę, że dalsze tego ciągnięcie w pojedynkę nic nie da. Zwłaszcza kiedy ja mam też swojego bloga. Dodaje tam różne porady odnośnie bloggera i ogólnie informatyki także czasem pracy jest nie mało.

Także kończąc to wszystko chciałabym powiedzieć tylko, że dołączam się do autorki i także raz na miesiąc około będę coś wrzucać. Oczywiście jeśli blog zostanie wznowiony to ja się chętnie piszę! ;)

Pozdrawiam i zapraszam do siebie
//Raya

2 komentarze:

  1. Super dziekujemy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubiłam współtworzyć bloga, także dla mnie to sama przyjemność. :)
      Pozdrawiam

      Usuń