Muzyka ; 3

czwartek, 20 marca 2014

Mmm ile G *.*


17 komentarzy:

  1. Jak tyle zdobyłaś ? *u*

    OdpowiedzUsuń
  2. Głupia jesteś, i masz najgłupszy blog na świecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam jesteś głupi załosny i tępy dzieciaczku ona jest super a ty gówno umiesz

      Usuń
    2. a i tak pozatym to jej kontoo mam ją w znajomych na nk.pl i nazywa się pokręcona i macie problem zazdrościcie jej i tyle xD

      Usuń
  3. Wcale nie odszczekaj gnoju !

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz kodyy na gg i na ss dawaj ja teszsz chcee LOLA ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie kod po prostu często doładowuje . : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Kod na G i tyle !
    Nie dałabyś rady tyle ..
    A jak tak to gdzie ranking ?
    Oszustka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde aż tyle nie doładowuje że od razu ranking , raz na ok. 2 miesięcy tata mi doładowuje 1000g , a że mam ponad 4tys to po prostu oszczędzalam

      Usuń
  7. Jasne ....
    Po prostu oszuścia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz wierzyć , nie moja wina że po prostu mam bogatszego tatę i on mi doładuje , nie wierzysz to nie po prostu wyjdź .

      Usuń
  8. Jak sie chwalisz !!
    Robisz przykrość niektórym kto tyle nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ... , to niech zagadają do rodziców lub niech hacka stworzą .

      Usuń
  9. Jak przekonalas tate zeby ci doladowal ? xD opowiadaj chce to zastosować <3 haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tato ... bo mam sprawę ... , Tata : To ile ci dać ? , Ja : no wystarczy karta kredytowa ... , Tata : jak wydasz ponad 5 000 zł walne focha , Ja : To mogę aż tyle xD ? , Tata : No .

      Usuń
  10. Wiesz, że robisz przykrość niektórym bo ich nie stać ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To człowiek nie może sobie doładować G bo od razu świat wali focha . ?

      Usuń